Image Alt

Regulamin sklepu internetowego

1. UŻYWANE POJĘCIA

Formularz zamówienia – formularz wypełniany w systemie znajdującym się na stronie https://kwiaciarniamadeira.pl. W formularzu Klient podaje dane niezbędne do realizacji zamówienia takie jak: dane kontaktowe kupującego, dane adresowe do dostarczenia zamówienia oraz określa rodzaj zamawianego produktu, a także podaje adres e-mail na który ma być przesłane potwierdzenie złożenia zamówienia oraz zleca realizację zamówienia.

Kupujący – konsument lub przedsiębiorca składający zamówienie lub zamierzający złożyć zamówienie w systemie informatycznym.

Konsument – osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadające pełną zdolność do czynności prawnych, która składa lub zamierza złożyć zamówienie w systemie informatycznym.

Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna, niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową, składająca lub zamierzająca złożyć zamówienie w systemie informatycznym w ramach czynności związanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Produkt – rzecz znajdująca się na stronie https://kwiaciarniamadeira.pl, która może stanowić przedmiot zamówienia.

Regulamin – niniejszy dokument wraz z opisanymi w nim załącznikami

System informatyczny (również sklep internetowy oraz kwiaciarniamadeira.pl – platforma prowadzona przez sprzedawcę dostępna w domenie www.kwiaciarniamadeira.pl, która umożliwia składanie zamówień przez kupującego.

Sprzedawca – Konrad Jarosiński, prowadzący działalność gospodarczą K&K Kwiaciarnia Madeira Konrad Jarosiński z siedzibą w Warszawie, 02-495, ul. Dyrekcyjna 14 lok. U5, NIP: 5262151576, REGON: 015224512

Strona produktu – pojedyncza podstrona w systemie informatycznym zawierająca informacje o pojedynczym produkcie albo produkcie z wariantami.

Użytkownik – każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje osobowość prawną, która korzysta w jakikolwiek sposób ze sklepu internetowego (a nie jest Kupującym).

Zamówienie – oświadczenie złożone przez Kupującego, za pośrednictwem Formularza Zamówienia w przedmiocie wyrażenia woli zakupu produktu lub zawarcia innej umowy za pośrednictwem systemu internetowego.

Dzień roboczy – każdy dzień od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

2. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Za pośrednictwem strony internetowej https://kwiaciarniamadeira.pl prowadzi sprzedaż detaliczną drogą elektroniczną produktów dekoracyjnych oraz kwiatów.
  2. Sprzedawca ma prawo zmienić ofertę dostępnych produktów w systemie informatycznym w każdym czasie i bez uprzedzenia. Nie dotyczy to Produktów, które zostały objęte Zamówieniami potwierdzonymi przez Sprzedawcę.
  3. Ujawnienie przez Sprzedawcę Produktu na Stronie produktu oraz  w Sklepie internetowym nie stanowi oferty Sprzedawcy w rozumieniu kodeksu cywilnego. Złożenie oferty i zawarcie umowy kupna/sprzedaży następuje poprzez kliknięcie przez Kupującego przycisku „ZAMAWIAM”, co generuje ofertę Kupującego wobec Sprzedawcy co do nabycia Produktów objętych Zamówieniem.
  4. Zamówienia na stronie internetowej można składać 24h na dobę przez 7 dni w tygodniu.
  5. Przed rozpoczęciem korzystania z systemu informatycznego sklepu użytkownik jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu. Zapoznanie się z Regulaminem oraz jego akceptacja jest warunkiem możliwości złożenia Zamówienia.
  6. Postanowienia zawarte w regulaminie gwarantują prawa Użytkownikowi przysługujące mu na mocy obowiązujących przepisów prawa obowiązujących na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Prawem właściwym dla umów zawieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest prawo polskie.

3. WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. W celu skorzystania z usług https://kwiaciarniamadeira.pl, Kupujący powinien korzystać z systemu teleinformatycznego spełniającego następujące kryteria:
    1. Komputer, tablet lub inne urządzenie elektroniczne zapewniające łączność z siecią Internet,
    2. Posiadać adres poczty elektronicznej e-mail.
  2. Zaleca się korzystanie przeglądarek : Mozilla Firefox, Google Chrome, Microsoft Edge, Safari w ich najnowszych wersjach jak również mieć włączoną obsługę Java Script oraz obsługę plików Cookies.

4. REALIZACJA ZAMÓWIENIA

  1. W celu złożenia Zamówienia Kupujący musi wypełnić Formularz Zamówienia (podać wszelkie wymagane w nim dane) oraz zaakceptować Regulamin.
  2. Kupujący odpowiada za podanie w Formularzu Zamówienia prawdziwych i prawidłowych danych niezbędnych do realizacji Zamówienia. W przypadku podania przez Kupującego niepełnych lub nieprawdziwych danych, Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nieprawidłowe wykonanie Zamówienia.
  3. Zawarcie umowy następuje poprzez złożenie Zamówienia oraz jego potwierdzenie przez Sprzedawcę. Brak potwierdzenia złożenia Zamówienia oznacza, że umowa nie została zawarta. Procedura złożenia Zamówienia oraz jego realizacji jest następująca:
    1. Kupujący wybiera Produkt – poprzez oznaczenie go na Stronie produktu przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA”;
    2. Po wyborze produktu lub produktów, Kupujący wypełnia Formularz Zamówienia oraz dokonuje akceptacji Regulaminu;
    3. Kupujący dokonuje wyboru formy płatności za Zamówienie oraz wyboru formy dostawy. Zakup dokonywany jest poprzez użycie przycisku „ZAMAWIAM I PŁACĘ”;
    4. Kupujący dokonuje płatności zgodnie z wybraną przez siebie formą;
  4. Sprzedawca dokonuje weryfikacji dokonania płatności, a po pozytywnej weryfikacji przyjmuje Zamówienie do realizacji;
  5. Sprzedawca potwierdza Kupującemu złożenie Zamówienia oraz jego opłacenie;
  6. Sprzedawca przygotowuje zamówiony produkt (zgodnie ze sposobem wskazanym przez Kupującego).
  7. Zamówienie jest realizowane po otrzymaniu płatności przez Sprzedawcę. W przypadku otrzymania płatności w sobotę lub niedzielę lub inny dzień uznany za ustawowo wolny od pracy, Sprzedawca przystępuje do realizacji zamówienia w najbliższym dniu roboczym (chyba, że Kupujący wybrał inny dzień realizacji)
  8. W przypadku złożenia Zamówienia na kilka Produktów, gdy występują istotne różnice w czasie realizacji Zamówienia dla poszczególnych Produktów, Sprzedawca może dokonać podziału Zamówienia na mniejsze przesyłki i realizować Zamówienie częściami. W takim przypadku ogólny koszt dostawy podany przy składaniu Zamówienia może ulec zmianie. Podział Zamówienia na części oraz zmiana kosztów dostawy, mogą nastąpić wyłącznie po uprzednim kontakcie z Kupującym i uzyskaniu jego zgody na takie zmiany.
  9. Sprzedawca jest zobowiązany zawiadomić Kupującego w przypadku braku zamówionych Produktów w magazynie oraz wydłużonym okresie realizacji Zamówienia (innym niż wskazanym na Stronie produktu), nie później niż w ciągu 3 dni od złożenia Zamówienia. Kupujący w takim przypadku może wyrazić zgodę na wydłużenie czasu realizacji zamówienia (na okres wskazany przez Sprzedającego) bądź zrezygnować z zamówionego Produktu albo z całości Zamówienia.
  10. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia z powodu stałej niedostępności Produktu, Sprzedawca powinien najpóźniej w terminie 30 dni od złożenia Zamówienia, zawiadomić o tym Kupującego i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną.

5. PŁATNOŚCI

  1. Ceny prezentowane w systemie informatycznym (na stronie produktu) są cenami brutto i zawierają podatek VAT.
  2. Sprzedawca na życzenie Kupującego złożone w trakcie składania Zamówienia (poprzez wpisanie prośby w uwagach do zamówienia) może wystawić fakturę bez VAT. Kupujący jednocześnie upoważnia Sprzedawcę do wystawienia faktury bez podpisu odbiorcy oraz wyraża zgodę na przesłanie faktury drogą elektroniczną.
  3. Ceny zamieszczone w systemie nie zawierają kosztów przesyłki, które jest zobowiązany ponieść Kupujący. Dokładne koszty i warunki wysyłki opisane są w zakładce “Dostawa” – przy składaniu Zamówienia.
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Produktów znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego zamieszczania informacji o nowych towarach, dodawania i odwołania akcji promocyjnych na stronach Sklepu Internetowego, wyprzedaży bądź wprowadzenia w nich zmian. Uprawnienie to nie dotyczy Produktów, na które Kupujący już złożył i opłacił Zamówienie. 
  5. Kupujący przy składaniu Zamówienia ma możliwość wyboru następujących form płatności:
    1. płatność z użyciem tpay.com;
    2. płatność gotówką lub kartą przy odbiorze osobistym.
  6. W przypadku niektórych płatności, do ceny Produktu może zostać dodatkowo doliczona opłata manipulacyjna – pobierana przez operatora danego systemu płatności i według przyjętych przez niego stawek, za którą Sprzedawca nie odpowiada, o czym Kupujący jest informowany przy składaniu Zamówienia.
  7. Zamówienia, które nie zostały opłacone w czasie wskazanym dla danej formy płatności, zostają automatycznie anulowane.
  8. W przypadku określonych Produktów, Sprzedawca ma prawo zastrzec ograniczenie sposobu płatności poprzez nieudostępnienie niektórych z nich. W takim przypadku, stosowna informacja zostanie zamieszczona na Stronie produktu.
  9. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu TPay.com. System płatności Tpay należy do spółki: Krajowy Integrator Płatności S.A. z siedzibą w Poznaniu, plac Andersa 3, 17 piętro, 61-894 Poznań, wpisanej do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000412357, NIP 7773061579, REGON 300878437, o kapitale zakładowym 5.494.980 PLN wpłaconym w całości.

6. DOSTAWA I ODBIÓR OSOBISTY

  1. Odbiór osobisty jest możliwy po wcześniejszym uzgodnieniu/zamówieniu pod adresem: ul. Dyrekcyjna 14 lok. U5, 02-495 Warszawa.
  2. Przesyłka kurierska. Przewoźnik dostarcza przesyłki w terminie wskazanym przy składaniu Zamówienia. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niewywiązywanie się przewoźnika z obowiązujących terminów.
  3. Koszty dostawy Produktu ponosi Kupujący, a są one naliczane zgodnie z aktualnym cennikiem. Kupujący jest informowany o kosztach wysyłki podczas składania Zamówienia.
  4. Zamówienie Produktu o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości Zamówienia, czyli po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych Produktów. W przypadku podzielania Zamówienia, poszczególne przesyłki będą wysyłane w różnym czasie – po uprzednim uzgodnieniu tego z Kupującym.
  5. Kupujący zobowiązuje się do odebrania wysłanego Produktu.
  6. W chwili odbioru Produktu zaleca się sprawdzenie zawartości paczki w obecności kuriera w celu weryfikacji czy zawartość odpowiada Zamówieniu oraz czy nie nastąpiły uszkodzenia w trakcie transportu.
  7. Jeśli zaistnieje uszkodzenie przesyłki, należy sporządzić protokół szkody w obecności kuriera następnie poinformować Sprzedawcę o tym fakcie. Niesporządzenie protokołu szkody przez Kupującego nie wyklucza ani nie wstrzymuje rozpoznania ewentualnej reklamacji, jednakże może utrudnić Kupującemu udowodnienie istnienia uszkodzeń w momencie doręczenia przesyłki i może stanowić przesłankę do nieuznania reklamacji przez Sprzedającego.

7. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie przepisem art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument ma prawo odstąpić od zawartej umowy w terminie 14 dni, bez konieczności podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów. Celem skorzystania z prawa odstąpienia proszę wysłać wzór Oświadczenia odstąpienia od umowy stanowiące załącznik nr 2 do ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Wypełnione Oświadczenie może zostać wysłane pisemnie na adres: K&K Kwiaciarnia Madeira Konrad Jarosiński, ul. Dyrekcyjna 14 lok. U5, 02-495 Warszawa lub drogą elektroniczną – z adresu e-mail podanego w Formularzu Zamówienia na e-mail zamowienia@kwiaciarniamadeira.pl.
  2. Zgodnie z przepisem art. 38 pkt. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, uprawnienie, o którym mowa w ust. 1 nie przysługuje, w przypadku, gdy przedmiotem Zamówienia jest Produkt dostosowany indywidualnie do potrzeb Konsumenta (w szczególności zrobiony według wytycznych podanych przez Konsumenta).
  3. Koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy jak również koszty dodatkowe naliczone przez firmę kurierską ponosi kupujący.
  4. Zwrot wszystkich płatności dokonanych przez Konsumenta na rzecz Sprzedawcy nastąpi na jego rachunek bankowy przy pomocy którego dokonał płatności w ciągu 14 dni roboczych od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy – chyba, że Konsument przy lub po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu do Umowy wskaże inny rachunek bankowy. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania.
  5. W przypadku wyboru przez Konsumenta przy składaniu Zamówienia sposobu dostawy droższego niż najtańszy spośród oferowanych przez Sprzedawcę, Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu kosztów dostawy do kosztów najtańszej dostawy (art. 33 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta).
  6. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będący wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu (art. 34 ust. 3 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta). Za takie korzystanie z Produktu można uznać w szczególności: pozbawienie produktu oryginalnych metek, noszenie przez Produkt śladów użytkowania w stopniu większym, niż opisanym w zdaniu poprzedzającym, uszkodzenie Produktu.

8. PROCEDURA ZWROTÓW I REKLAMACJI

  1. Na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, poz. 827) – Klient, który dokonał zakupu towaru na odległość ma prawo do zwrotu kupionej rzeczy (odstąpienia od umowy kupna- sprzedaży) w ciągu 14 dni kalendarzowych od dat
    • a) objęcia w posiadanie osobiście lub przez wskazaną osobę trzecią, inną niż przewoźnik
    • b) w przypadku wysyłki zakupionego towaru partiami – od daty objęcia w posiadanie ostatniego otrzymanego produktu z zamówienia.
  2. W celu skorzystania z tego prawa prosimy Klientów o wysłanie na adres e-mail: zamowienia@kwiaciarniamadeira.pl lub na adres: 02-495 Warszawa, Dyrekcyjna 14 lok. U5 stosownego oświadczenia. Wzór wspomnianego oświadczenia znajduje się poniżej. Klient ponosi koszt odesłania towaru.
  3. Klient, po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy powinien w ciągu 14 dni kalendarzowych odesłać niechciane produkty na adres: 02-495 Warszawa, Dyrekcyjna 14 lok. U5. Liczy się data nadania przesyłki, stąd zalecamy wysłanie rejestrowanej paczki pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej. Istnieje możliwość zwrotu osobiście w siedzibie formy, po ustaleniu tego z K&K Kwiaciarnia Madeira Konrad Jarosiński.
  4. K&K Kwiaciarnia Madeira Konrad Jarosiński zobowiązuje się niezwłocznie zwrócić Klientowi wszelkie koszty związane z zakupem zwracanego produktu: cenę towaru + koszty najtańszej wysyłki. Sklep nie zwraca dodatkowych kosztów wysyłki poniesionych przez Klienta na jego życzenie (np. dostawa w sobotę, w godzinach popołudniowych).
  5. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu (np. sprawdzenie co znajduje się w opakowaniu). Sklep ma prawo do potrącenia ze zwracanej kwoty uszczuploną wartość zwracanego towaru.
  6. Klient otrzyma potwierdzenie ze strony Sklepu o skutecznym zawiadomieniu o odstąpieniu od umowy.
  7. Sklep dokona zwrotu płatności tym samym kanałem  jaki został użyty przy transakcji zapłaty za zamówienie. Zmiana sposobu zwrotu pieniędzy jest możliwa za zgodą Klienta, lecz nie może się wiązać z żadnymi dodatkowymi kosztami.
  8. W chwili odstąpienia przez konsumenta od umowy zawartej na odległość wygasają powiązane z nią umowy dodatkowe zawarte przez Klienta, jeżeli na ich podstawie świadczenie jest spełniane przez przedsiębiorcę lub osobę trzecią na podstawie porozumienia z przedsiębiorcą (np. kredyt konsumencki). Sprzedawca informuje tę osobę o odstąpieniu przez Klienta od umowy. Klient nie ponosi kosztów związanych z wygaśnięciem tych umów, z wyjątkiem kosztów określonych w art. 33, art. 34 ust. 2 i art. 35 ustawy o prawach konsumenta.
  9. Podstawą reklamacji są przepisy o rękojmi, wynikające z ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz innych powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
  10. Jeśli Produkt ma wadę, Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta wymieni rzecz wadliwą na wolną od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli rzecz była już wymieniona lub naprawiana przez Sprzedawcę albo Sprzedawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady.
  11. Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo zamiast wymiany rzeczy żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez sprzedawcę.
  12. Konsument nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna.
  13. W przypadku, gdy Konsument realizując swoje uprawnienia z rękojmi za wady fizyczne Produktu domaga się wymiany Produktu lub odstępuje od umowy, dostarczenie reklamowanego Produktu do Sprzedawcy odbywa się przez Konsumenta, ale na koszt Sprzedawcy. Reklamowany Produkt należy wówczas odesłać na adres Sprzedawcy.  
  14. K&K Kwiaciarnia Madeira Konrad Jarosiński zobowiązuje się, że oferowane produkty są pozbawione wad fizycznych i prawnych.
  15. Wzór formularza odstapienia:

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy, której przedmiotem są:

Numer zamówienia:

Data zawarcia umowy:

Imię i nazwisko konsumenta:

Adres konsumenta:

Proszę o zwrot zapłaconej ceny na rachunek bankowy nr

Data

Podpis:

WAŻNE! Kwiaty są produktem żywym i podlegają reklamacji wyłącznie przy potwierdzeniu prawidłowego przechowywania i transportu.

9. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

  1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej kwiaciarniamadeira.pl korzystają z ochrony prawno autorskiej i są własnością kwiaciarniamadeira.pl. Konsument ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Sprzedawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony kwiaciarniamadeira.pl, bez zgody Sprzedawcy.
  2. Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Sprzedawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony kwiaciarniamadeira.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Sprzedawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.

.10. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W przypadku stwierdzenia niezgodności danego postanowienia Regulaminu z obowiązującym prawem, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają obowiązujące dla Stron.
  2. Sprzedawca nie wyraża zgody na wykorzystywanie swoich danych opisanych w Regulaminie (adresu e-mail) dla celów innych niż złożenie i realizacja Zamówienia; w szczególności Sprzedawca nie wyraża zgody na wykorzystywanie tych danych dla celów marketingu bezpośredniego lub otrzymywania niezamówionej informacji handlowej.
  3. W sprawach nie uregulowanych w powyższym regulaminie mają zastosowanie przepisy polskiego Kodeksu Cywilnego.
  4. Sprzedawca ma prawo zmienić Regulamin – poprzez podanie jego zaktualizowanej treści na Stronie internetowej. Zmiana Regulaminu nie wpływa na realizację Zamówień, które zostały opłacone i potwierdzone – chyba, że zmiana wynika z przepisów powszechnie obowiązujących, które znajdują zastosowanie do już opłaconych i potwierdzonych Zamówień.
  5. Wszelkie uwagi, sugestie i pytania Użytkownicy mogą kierować na adres zamowienia@kwiaciarniamadeira.pl